Powody, dla których Twoja firma potrzebuje wirtualnego spaceru

Sposób, w jaki ludzie odkrywają świat za pomocą telefonów lub laptopów szybko się zmienia wraz z potrzebą doświadczania, uczenia się i kontaktowania. Wirtualne spacery szybko stały się podstawową formą informacji.

1. Pochwal się swoim biznesem

Jedną z kluczowych cech wirtualnego spaceru jest to, że świetnie prezentuje Twoją markę. Większość bezpośrednich wyszukiwań Twojej firmy zostanie skierowana na wirtualną wycieczkę, która natychmiast pokaże jej charakter.

Na przykład, jeśli masz jakieś charakterystyczne elementy wystroju wnętrza, które wyróżniają Twoją przestrzeń, Twój wirtualny spacer to pokaże. Ludzie od razu poznają tożsamość Twojej marki bez konieczności zagłębiania się w nią. To przyciąga klientów, którzy szybko zidentyfikują się z Twoją firmą.

wirtualny spacer googl, wizytowka google
wirtualny spacer googl, wizytowka google

Formularz kontaktowy:

2. Zwiększ przejrzystość i zaufanie jako marka

Dodanie wirtualnej wycieczki do Twojej firmy pokazuje o wiele więcej niż tylko charakter przestrzeni. Pokazuje, że Twoja firma jest otwarta, uczciwa i transparentna. Jest to szczególnie ważne w przypadku przestrzeni eventowych. Pełny wirtualny spacer 360 stopni po miejscu wydarzenia pozwala potencjalnym klientom rzucić okiem na to, jak duże ono jest i czy jest dla nich odpowiednie. Ludzie dokładnie będą wiedzieć, co otrzymują, wybierając Twoją firmę.

3. Daj ludziom to, czego chcą

Dzisiejsi internauci są bardziej otwarci na treści, które pokazują im coś nowego, co umożliwia umożliwiają większą interakcję. Ludzi przyciągają treści, które mogą "dotknąć", zwizualizować i szybko zrozumieć. Wirtualny spacer 3D odpowiada na te potrzeby, co przełoży się na lepsze wyniki w marketingu cyfrowym.

4. Zwiększ widoczność i popraw pozycję w wyszukiwarce i mapach

Badania wykazały, że wpisy nieruchomości w Google Moja Firma z wirtualnym spacerem Google i zdjęciami sferycznymi zajmują zwykle wyższą pozycję niż lokalni konkurenci. Powodem jest to, że użytkownicy spędzający więcej czasu na Mapach Google przeglądają dłużej i częściej obrazy 360 stopni, co z kolei przekazuje informacje algorytmom Google, że zainteresowanie daną firmą wzrosło. Google następnie umieszcza wpis wyżej, aby inni mogli go zobaczyć.

Wysoka jakość treści zwiększa współczynnik klikalności. Zdjęcia sferyczne 360 stopni w wysokiej rozdziejczości na wizytówce Google prowadzą do 35% więcej kliknięć w witrynie firmy. Tak więc dodanie wirtualnej wycieczki nie tylko zwiększa ruch w Twojej witrynie, ale także daje przewagę nad konkurencją.

5. Pomóż klientom podejmować świadome decyzje

Wirtualny spacer jest kluczowym narzędziem informacyjnym dla użytkowników. Pozwala zawęzić wyszukiwanie i podjąć świadomą decyzję dotyczącą Twojej firmy lub nieruchomości.

Jeśli jesteś właścicielem restauracji, użytkownicy na pewno sprawdzą wirtualny spacer, aby zrozumieć panującą w niej atmosferę. A jeśli posiadasz salę weselną, narzeczeni mogą przeglądać Twoją przestrzeń, aby ustalić, czy dysponujesz dużą salą przyjęć.

Dzięki wirtualnemu spacerowi dajesz ludziom wgląd w swoją przestrzeń i umożliwiasz szybsze podjęcie decyzji. Prawie 100% osób wyszukuje firmę lub nieruchomość w internecie przed podjęciem decyzji, a jeśli masz do dyspozycji wirtualny spacer, istnieje większe prawdopodobieństwo, że przyciągniesz ich do siebie, nawet tych, którzy nie są lokalni.

wirtualne spacery geovid
wirtualne spacery geovid

6. Dowiedz się więcej o swojej firmie

To, co sprawia, że wirtualne spacery Google są tak skuteczne, to fakt, że ich właściciel może dowiedzieć się wiele o swojej firmie po prostu obserwując, w co angażuje się większość użytkowników podczas oglądanie spaceru.

Statystyki Google Moja Firma dają wgląd w to, jak radzi sobie Twoja wirtualna wycieczka. Możesz śledzić, ile razy Twoje zdjęcia zostały kliknięte i ile otrzymały wyświetleń. Jaki rodzaj użytkowników do z nich korzysta, na jakich urządzeniach i w jakich godzinach. Daje to nie tylko wgląd w skuteczność Twojej wirtualnej wycieczki, ale także to, na co użytkownicy są najbardziej otwarci. Może okazać się, że jedno pomieszczenie cieszy się o wiele większym zainteresowaniem niż inne.

Utworzenie Wizytówki Google Moja Firma zapewnia pełny dostęp do pulpitu nawigacyjnego, w którym możesz przeglądać statystyki, w tym wyświetlenia, kliknięcia w witrynie, połączenia i zapytania o wskazówki dojazdu.

7. Spacer Google jest opłacalny

Wirtualny spacer Google to forma marketingu pasywnego. Oznacza to, że jest to jednorazowy koszt, który przynosi wiele kluczowych korzyści z punktu widzenia marketingu cyfrowego. Pozostaje na Twojej wizytówce Google, aby służyć jako zachęta do odwiedzin Twojej firmy.

Rzadko zdarza się również, że musisz regularnie aktualizować wycieczkę Google, chyba że dokonałeś renowacji, zmieniłeś główny wystrój lub zaktualizowałeś witrynę sklepu.

8. Wirtualny spacer Google pomaga lepiej kontrolować swój wizerunek

Wpis w Google Moja Firma to otwarte forum. Każdy może publikować w Twojej wizytówce Google, co nie zawsze musi być korzystne. Istnieją sposoby na złagodzenie efektów zdjęć generowanych przez użytkowników, które mogą być w złym guście lub niskiej jakości. Oczywiście możesz zgłosić je do Google, ale żeby być całkowicie przejrzystym: to nie zawsze działa.

Ale to, co działa, to dodanie do wpisu wysokiej jakości zdjęć i wirtualnej wycieczki. Świeże, wysokiej jakości treści w Google będą wyświetlane użytkownikom jako pierwsze, ukrywając obrazy generowane przez użytkowników o niskiej jakości, których wolisz nie pokazywać potencjalnym klientom.

wirtualny spacerwirtualny spacer
google moja firma
google moja firma

Wirtualny spacer pomoże zwiększyć wskaźniki zaangażowania na Twojej stronie i przedłuży zaangażowanie odwiedzających od 5 do 10 razy dłużej. Wydłużenie czasu przebywania na stronie sygnalizuje Google, że Twoja firma jest popularna wśród internautów. Czas zaangażowania w witrynie wydłuża się, a Google podnosi Twoje pozycje w rankingach, uznając Twoją witrynę za pomocną dla innych.

Formularz kontaktowy

Skontaktuj się z nami, aby omówić Twój projekt wirtualnej wycieczki 3D i zobaczyć, ile będzie kosztował.